Важно да знаете

Харта на потребителя на туристически     услуги

Тази харта има за цел да подобри достъпа и разбирането на потребителитеза туристическите услуги и да повиши качеството на обслужването. Хартатапомага на потребителите,
да разбират и защитават правата си и да изискват по-добро обслужване. Тя е в духа на коректните отношения, взаимнотоуважение, за качествени, бързи и лесни за достъп услуги.
С нея ние поемаме ангажимент да спазваме високи стандарти за качество на предоставяните от нас туристически услуги.
Туроператорска и/или туристическа агентска дейност на територията на  Република България се извършва от регистрирано по Закона за туризма
лице, вписано в Националния регистър на ТО/ТА, както и от лица с право да  извършват такава дейност по законодателството на друга държава-членка на
ЕС и на държава, подписала Споразумението за Европейското икономическо   пространство или на Конфедерация Швейцария.
Вашите права
(какво можете да очаквате от нас?)

Да работим с най-високо ниво на професионализъм и експертиза.
● Да се отнасяме с уважение към Вас.
● Да предоставим цялата съществена информация за:

○ основните характеристики на туристическите услуги;
○ идентификация на туроператора и туристическия агент, вкл. данни за лицата, придружаващи потребителите;
○ обща цена и условията за плащане;
○ минималния брой участници, необходим за провеждане на туристическия пакет;
○ информация за паспортните и визовите изисквания;
○ информация за възможността пътуващият да прекрати договора по всяко време преди започването на изпълнението на туристическия пакет
○ информация за задължителните и доброволни застраховки;
○ информация за задълженията на туроператора;
○ име и данни за контакт с местния представител на туроператора;
○ наличните процедури за разглеждане на жалби и за възможностите за алтернативно решаване на потребителски спорове;
○ документ за всяко направено плащане в брой или по банков път.
Защита при несъстоятелност на туроператора.
● Гарантирана защита на вашите лични данни и информация.


Вашите ангажименти
(какво ние очакваме от Вас?)

● Коректно и своевременно подадени данни, необходими за  резервацията и договора за туристически пакет.
● Да се запознаете с цялата налична информация за Вашето пътуване, предоставена от туроператора.
● Да изисквате счетоводен документ – касов бон/ фактура, за всяко плащане.
● Прозрачност, информираност и съдействие в процеса на работа.
● Да дадете оценка за качеството на обслужването.

 

Избрано от блога